sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Pieni rukousruno


Tänäänkin kiittää saamme.
  

 
Pieni rukousruno, pieneltä ihmiseltä

Herra

Kiitos, että olet antanut minulle tyytyväisen mielen.
Kiitos , että olet auttanut minua tyytymään oloihini.
Herra, maailma ei anna minulle mitään.
Mutta sinun rauhasi minua koskettaa.

Herra, sanoit minulle monta kertaa: " Minun armossani on sinulle kylliksi."
En osannut sitä sydämmessäni ymmärtää ensin. Pyysin ymmärrystä ja sain.
Ja nyt sen saatan ymmärtää.
Sinun armosi riittää, sinun rauhasi on sydämmessäni.

Kaikkine puutteineni ja vikoineni, sairaana ja väsyneenäkin
saan omistaa kaiken sinussa Herra.
Sinussa on minullla kasvurauha.
Sinä pidät huolta
ja olet aina pitänyt.

Sinä et aseta vaatimuksia, etkä ahdista vaatimuksiin, joihin minulla ei ole voimaa
eikä johdatusta.
Sinä itse minua ohjaat..Mestarini.
Rakkautesi olet antanut ja turvapaikan.
Ikuisen elämän olet lahjoittanut ja sanasi vahvat lupaukset.

Heikkona saan tulla, heikkona saan olla,
pienenä ja särkyneenä.
Kuin kaunis pieni kukkanen - Jumala sinun puutarhassasi-
jota sinä hoidat ja kastelet.
Sinun käsissäsi rakas Jumala, rakastavissa käsissäsi.
.
Ota vastaa kiitokseni tänään.
Kiitos, että saan olla sinun ja kuulua sinulle!


Lea 9/2014

Lisää runoja ja rukouksiani sivulla, jonka tänään sain tehtyä ja oli mukavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti