perjantai 12. elokuuta 2016

Armo Riittää lehti: Kiitos, että sinä tulit maailmaan Jumalan Poika, Vapahtajamme / Per-Olof Malk




Armo Riittää lehti 
Armo riittää 6/2011 (kristitynfoorumi.org)

Osa kirjoituksesta: Kiitos, että sinä tulit maailmaan
Jumalan Poika, Vapahtajamme

 
( koko kirjoitus luettavissa ylläolevan linkin kautta)

Kun   Jumala   lähetti   Poikansa   maailmaan,  hän  vapautti  meidät  tarpeesta  olla jotakin.  Se,  miten  Kristus  eli  ja  miten  hän kuoli maailmassa, tapahtui meidän puoles-
tamme.  Sen perusteella evankeliumiin turvautuva voi nyt levollisesti sanoa:
Koska  Jeesus  oli  vahva  minun  puolestani, minä saan olla heikko.
Koska  Jeesus  voitti  minun  puolestani, minä saan kärsiä tappioita.
Koska  Jeesus  oli  jotakin  erikoista,  minun ei tarvitse olla yhtään mitään.
Koska  Jeesus  oli  ainutlaatuinen,  minä saan olla aivan tavallinen.
Koska  Jeesus  menestyi  kaikessa,  minun ei tarvitse onnistua missään.
Koska Jeesus kärsi syntieni rangaistuksen, minun ei tarvitse sitä enää kärsiä.
                                     Per-Olof Malk


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti