lauantai 27. elokuuta 2016

Isän sydämmeltä



Hei rakas ystävä! Mukava, kun tulit lukemaan ja katselemaan!

Lueskele rauhassa ja kuullostele, jos jokin sinun elämääsi puhuttelisi tai lohduttaisi/rohkaisisi. Olet arvokas! Olipa sinun elämätilanteesi millainen tahansa, Jeesus rakastaa sinua! Muistan sinua rukouksessa.

Etsiville, epäilijöille ja jokaiselle tässä muutama sana. Jumala rakastaa  teitä hyvin suuresti ja tahtoo sinulle sanoa:

Rakastan teitä.
Tulkaa minun tyköni.
Kääntykää pois kadotukseen johtavalta tieltä
minun armahdettavakseni.
Minä olen tie.

****************
Johannes. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Matteus 18
12 Mitä arvelette? Jos jollakin ihmisellä on sata lammasta ja yksi niistä eksyy, eikö hän jätä niitä yhdeksääkymmentä yhdeksää vuorille ja mene etsimään eksynyttä?
13 Ja jos hän sen löytää, totisesti minä sanon teille: hän iloitsee enemmän siitä kuin niistä yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä, jotka eivät olleet eksyneet.
14 Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.






Jotain kuulumisiani:

Lepäilen itse aika paljon yhä sairauksieni vuoksi, mutta olen saanut uskoa todeksi Isän Jumalan huolenpidon, avun, uskollisuuden, lohdun ja mitään ei ole puuttunut. Viihdynkin nykyään paljolti hiljaisuudessa ja fibromyalgia/kipupotilaana se sopii minulle. Taivaan Isä tietää, mikä on parhaakseni.

Niin - vuodet vierii aika nopeaan ja täytin 60 kuukauden alussa, pieni mukava juhla perheen kesken. 
Mökillä pääsin/jaksoin käydä kerran lasten kanssa päiväsiltään. Oli tosi mukava reissu. 
Onhan se ollut raskasta, kun sairauksien myötä mökkielämäkin jäänyt vähälle, mutta Herra antanut paljon uutta tilalle. Oma osa on niin hyvä. Kun näemme paljon kärsimystä ja sairauksia siellä sun täällä ja monenlaista kamppailua elämänahjoissa, uskon, että Jumala välittää ja voimme aina rukoilla. Myös, että ihmiset varjeltuisivat eksytyksiltä ja uskonnollisuuden vaatimuksilta.
Toivon ja rukoilen kaikille jaksamista ja luottamusta Jumalan hyvyyteen ja armoon.



Runsasta siunausta päiviinne!

4 kommenttia:

  1. Kiitos Jaana kommentista! Kiva, että sinullakin oma blogi ja voit sinne kirjoittaa ajatuksiasi! Kävin katsomassa. Runsaasti siunausta sinulle!

    VastaaPoista
  2. Jumalan siunausta näin jälkikäteen täyttäessäsi 60 vuotta. Sinä olet vielä nuori minun rinnallani. Maila

    VastaaPoista
  3. Kiitos rakas Maila ystävä! Perässä tullaan. Siunausta myös sinulle!

    VastaaPoista